tisdag 7 oktober 2008

7 oktober

har vart ute och gått med becca nu i en timme. duktigt av oss! nu tänkte jag kolla på one three hill och sen kanske duschen eller om det blir imorgon bitti. slutar 12 och sen blir det kanske en fika med beccsnäcka. ;) men nu ska jag ringa emil, sen sova, efter jag har gjort allt annat :P pusshej

hoppas min nilla kommer imorn med, men om jag känner henne rätt så lär hon inte göra det eftersom vi slutar 12 ;)
_______________

älskar såna här dagar :) började med at
t vakna med Emil, sen till skolan och sen sluta vid 11 :) eller jag gjorde iaf, orkade verkligen inte med skolan, har haft as ont i huvet både måndag och tisdag. fast vi slutade vid 2 bara. men men det blev hem och kolla på one three hill och sen vid 12 kom emil och en sån här dag behövde jag! bara legat i sängen till 3 typ och sen hem till honom och äta. nisse kom och hälsade på en sväng med :) sen vid 5 åkte han iväg och skulle träna med vätterns A-lag så hoppas det går bra för honom idag då :)
nu hade jag tänkt att städa mitt rum, det behövs kan jag lova. dammas iaf :P sen tänkte jag kolla på ine three hill o
ch sen har pappa lovat att laga till fläskfilé och grejer tills ikväll :) mums kanske blir en sväng ut sen med, haha men vi får se om det orkas med.

tänkt bara vara snäll mot Becca eftersom hon ville ha lite fler bilder, så här kommer en snygging ;) men då vill jag inte höra nått klagande.








Inga kommentarer: