torsdag 16 oktober 2008

16 oktober

ingen direkt rolig dag, blev skolan till 3 typ. skulle slutat 4 egentligen så det var bra ;) hände inte allt för mycket, hade ÖFA i 2 timmar på morgonen och sen håltimma i 2 timmar för en lektion vart inställd så det var inte direkt världens roligaste. annars har dagen rullat på, det enda som har vart lite jobbigt är att jag har haft kramp i magen hela dagen och min plast som jag har i min glugg mellan framtänderna lossnade. haha så nu har jag glugg igen! kul haha.

gunilla följde med hem hit ett tag efter skolan och sen har jag inte gjort så mycket. väntar på mamma för vi ska kanske åka in till motala. orkar inte vänta på vårdcentralen.. men får se, hoppas det går över så jag hinner träffa emil och sova där :)

imorgon är det fredag och det gillar vi!

Inga kommentarer: