söndag 19 oktober 2008

19 oktober

fredagen blev det först skola och sen ner på stan en snabbis, träffade emil och nisse. sen åkte jag och julia hem till becca där sannie med var :) och sedan var planerna att vi skulle äta på gusto, men det höll p att stänga så det blev en daves istället. sen åkte jag med emil hem och sov där sen.

lördag: vaknade ganska tidigt och hade inte allt för mycket att göra så jag emil nisse och sannie åkte ner till emils stuga och åkte båt ett tag. det var kallt kan jag lova! sen blev det hem till emil en stund och sen åkte jag hem och sedan till linköping. drillade på konsert och kongress och sen snabbt till josse där tjejerna var :) blev lite virrigt på kvällen, både med folket och platserna men min natt slutade iaf hos emil.

söndag: söndagar brukar jag hata, men den här var ännu värre. önskar bara att allt var som för kanske 2-3 veckor sen.

Inga kommentarer: