måndag 27 oktober 2008

27 oktober

nu är det exakt en månad kvar tills vi flyttar och det ska bli så himla skönt! för här hemma ser det ut som kriget, det är lådor överallt och saker över hela golven som vi ska gå igenom om vi ska spara eller inte. så jag längtar kan jag lova.

och nu har jag så himla tråkigt, vid 7 åker vi in till linköping för en bio, och en fika innan det kanske det blir :) men tills dess har jag absolut ingenting att göra. alla är med sina pojkvänner och min jobbar och är inte hemma så jag har inte ett skit att göra haha. har iaf vart nere på bremers för en tredje gång och valt om tapeter, hoppas det blir bra nu för nu kan jag inte ändra mig längre.
hur som helst, i lördags blev det ju ut till gunilla :) riktigt kul :) tack gunilla och alla andra för en bra kväll.. kom hem runt 2-halv3 nån gång när vi äntligen fixat skjus. sen kom emil också och sov hos mig :) söndagen bestod av one tree hill och emil, och jag tycker om det :) sen hem till mamma lite senare på kvällen och gjorde världens godtaste mat, wook, nudlar och stora räkor haha.


och min telefon är här med :) men vissa nummer har försvunnit, så ni får gärna skicka om dom.










_______
grattis till daniella!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack robine :D