tisdag 21 oktober 2008

21 oktober

har precis ätit, spagetti och köttfärssås blev det :) tror aldrig jag har vart så hungrig. hur som helst så tränade jag och becca bodytoning först och jag tror jag har världens sämsta koordinations förmåga haha. och efter det kom josse och sannie med och körde yoga med oss. tror inte det där är nått för mig alltså, men det är skönt efteråt iaf. nu tänkte jag fortsätta att försöka plugg på matten som vi har prov på i morgonbitti, men det spelar nog ingen roll för det komemr gå skit iaf ;) efter det så ska jag ÄNTLIGEN fortsätta kolla på säsong 4 one tree hill som jag fick låna av lovisa idag och sen ska jag försöka sova som jag nog kommer lyckas bra med ikväll. tycker jag och becca har vart exkta duktiga idag :)
__________
började vid 10 i 10 idag och sen har dagen bara rullat på, hade ÖFA sista och vi fick reda på vad vi skulle "jobba" som. men eftersom våran VD va sjuk haha så satte hon mig som vice VD och jag skulle tydligen bestämma vad alla skulle göra. klarade det skit bra, haha eller inte. fattade inte riktigt vad hon tänkte med eftersom det var första gången och det enda jag har läst på är försäljare som jag sökte till. men helt plötsligt skulle jag dela ut uppgifter till alla. men men slutade iaf en timma tidigare och sedan blev det ner på stan med pappa och leta efter lite saker och sen åt jag lite snabbt med jesper nelly och hallin med. och nu sitter jag här med min matte, fortfarande. kommer nog få IG.


vid 5 ska jag ner till gymmet och sen blir det bodytoning för mig och becca och sen yoga efter det. duktigt av oss tycker jag :)

Inga kommentarer: