måndag 13 oktober 2008

13 oktober

somnade typ 2 igår så den här dagen har inte vart rolig! men slutade halv 4 och idrotten kämpade vi oss igenom. sen blev det hem till pappa och jag somnade ett tag och kolla lite på one three hill och sen kom mamma och hämtade mig. är trött på att packa varje vecka kan jag lova. men men, sen har jag inte gjort så mycket mer, ätit typ. måste bestämma tapeter idag med, ångrat mig flera gånger så dom är nog inte så glada på oss för att vi ändrar oss och håller på haha. och sen tänkte jag försöka ta mig ut och gå bort till josse och hänta min cykel så jag slipper gå till skolan imorn :P

annars har det inte hänt så mycker mer idag, fick bara en chock när jag kom hem hit till mamma. kaos är det! vissa saker har dom sålt
och flyttat in tobias saker så länge och det står saker över allt och så ska jag bo i en och en halv måndag till typ :S så jag längtar tills allt är klart :P


och tack för att jag går i samma klass som dom här, inte jämt men ibland är ni bra!


1 kommentar:

Anonym sa...

mohaha lite bra är vi iaf:D