lördag 11 oktober 2008

10 + 11 oktober

fredagen bestod av skola först, hade sovmorgon till halv 10. så det var skönt :) kom på vid 20 i 3 att jag skulle va nere på gotahälsan vid kvart i, så jag fick lite smått panik. mamma svarade inte, inte tobias och inte pappa. och jag skulle absolut inte hinna gå dit. men tur att jag har en så snäll pojkvän iaf :) så jag hann ta den där äckliga sprutan! sen blev det hem en snabbis och fixade tacosen som jag hade lovat att hjälpa jonathan med och sen åkte jag med emil hem vid 4. där blev det att laga tacos igen, men med josse och adde också :) och resten av kvällen/natten spenderades hos emil med idol och film o chips, sen vid 12 eller nått åkte dom andra mupparna hem.

och idag blev det upp tidigt, aa eller halv 11. för emil sk
ulle spela match. gick upp och frukosten var framdukad :) och nu kom jag hem precis så ska snart duscha och sen vid 2 ska jag antagligen upp till ishallen, sen blir det nog tjejerna ikväll eftersom elin och fyllt. grattis till dig :) vet inte vart vi ska va eller vad vi ska göra. men nått blir det väl alltid. kan inte direkt påstå att planera är vår starka sida.

den här bilden är tagen från förra året hemma hos henne, den 14 oktober 2007 faktiskt ;) så hoppas på en sån kväll igen.
grattis på dig igen! och mårten också såklart :)


Inga kommentarer: