onsdag 1 oktober 2008

1 oktober

sitter hos jullan nu med josse och sannie:) vi har kollat på idol och käkat. annars har jag inte gjort mycket idag, slutade 2 så jag och gunilla gick ner och sola sen kom emil och vid 6 åkte jag och drilla. sen hämta jag och tobias upp sannie och josse och maten. sen ut till jullllan i hogstad.


julia sitter och hjälper sannie med nått, trög som hon är. och jag borde egentligen också plugga men det kommer inte fastna nått iaf. snart ska jag duscha sen blir det idol igen och sen sova, eller aa försöka iaf :)


imorn blir det en jobbig dag, slutar 4 och då måste jag hem och packa till andra kvällen hos julia, sen måste jag packa till göteborg med eftersom jag åker direkt från julia till skolan och sen vid lunch åker jag och emil direkt så hinner inte mer än hem och hämta väskan innan. så blir planering och det är inte direkt min bästa sida!


men nu är josse klar i duschen så nu är det min tur, byee







10 månader idag med :)

Inga kommentarer: