onsdag 15 oktober 2008

15 oktober

idag har det faktiskt varit en riktigt tråkig dag, fast skön vill jag lova! gick upp vid 7 imorse först men hann bara äta sen gick jag och la mig igen, har haft så ont i magen både igår och idag och sen kändes det inte lönt att bara gå till skolan till 20 över 11. utan lina kom och hämtade mig vid halv 12 typ och sen åkte vi upp till Egeby. övade i en timma typ sen kom alla småbarn. det gick rätt bra faktiskt, även om jag inte kände mig direkt sugen på det idag.
just det, kanske ska berätta vad vi gjorde. det är nämligen så att vi fick i uppdrag att försöka få 2,3 och 4 intresserade att börja drilla haha. så vi fick stå där dramme och ljuga lite, typ att det var så himla roligt och att vi tyckte om det jätte mycket. men helt ärligt är det inte så jävla kul längre. visst, ibland och om jag skulle sluta så vet jag ju att jag skulle sakna det. som om ni bryr er? nej

hur som helst, vi blev klara runt 1 så åkte hem och kollade på one tree hill, som jag har upptäckt att jag har stavat fel varenda gång jag har skrivit det. eller det var egentligen gunilla som kom på. så duktig är jag på engelska! sen har jag fan inte gjort nått mer, men det har vart skönt. har haft as ont i magen och huvudet hela dan så det blir nog till sjukhuset imorn och en sväng till synsam med. tror inte jag har rätt styrka i mina glasögon längre, och det kan vara anledningen till huvudvärken..

vid 7 åkte jag bort till vasaskolan och drillade i en och en halv timma till. vi gjorde inte så mycket, valde ut låt till julkonserten bara. så hoppas det blir lika bra som förra året :) sen fick vi reda på att vi ska drilla både fredag och lördag. och på lördag är det i linköping på konsert och kongress vid 7 eller nått, kul lördagskväll! fast vet inte om jag ska va med på den, ska antagligen med emil till hans halvsyster som har sin bröllopsfest. men får se, kanske hinner drilla innan.

sen när jag kom hem hade mamma lagat lasagne och den är så god! sen fanns det chocklad pudding med, så det har jag ätit och en himla massa clementiner. haha

nu tänkte jag fortsätta kolla på one tree hillrättstavatsen ska jag försöka sova tidigt, behöver det
kändes som om det här vart ett väldigt intressant inlägg, eller inte ;) men sak samma. jag behövde det

jag saknar min emil :(

Inga kommentarer: