onsdag 22 oktober 2008

22 oktober

emil hann komma en sväng iaf :) saknat honom, inte träffats ordentligt sen i söndags fast det vart inte så länge idag heller. sen blev det drill och när jag kom hem var det helt kolsvart i hela huset, ingen hemma och inget att äta. så det blev en snabbis ner till daves och sen hem och kolla på one tree hill, de har lyckats bra med den serien iaf, svårt att sluta kolla liksom. och det är typ det enda jag har gjort tills nu. kul liv jag har. nu blir sängen
_______
blev skola idag, matte prov första! tror faktiskt inte att det gick så bra, även om det kändes as bra igår. får jämt hjärnsläpp när vi har prov. på lunchen blev det en donken och emmaellagunilla är tjocka. slutade vid 2 och då åkte jag direkt ner till Jeanette och gjorde min ansiktsbehandlig som jag fick för ett år sen typ haha. och nu är jag hemma hos pappa, väntar på att Emil ska komma. men ser inte ut som det hinns idag heller för ska drilla om typ en och en halv timma och har lite att göra innan det. och idag ska det faktiskt bli kul att drilla, ska planera lite till julshowen och tror faktiskt det kommer bli lika bra som förra året :) hoppas på det iaf!

sen ikväll blir det att kolla klart på one tree hill, somnade ifrån det igår ska måste kolla klart :)
nu ska jag städa!

haha rätt år er

Inga kommentarer: