söndag 5 oktober 2008

3+4+5

HEMMA NU :)
här kommer en liten sammanfattning av min helg, kan bara säga att den har vart skitbra! :)

slutade vid 3 nån gång och sen blev det bara en snabbis hem och hämta väska och byta om, sen till Göteborg :) kom dit vid 6 typ och då hade pappa redan checkat in rummet så allt var klart. duschade och fixade lite sen mötte vi upp pappa och helena och åt. trevlig dag men den gick snabbt ;)

lördagen blev det upp tidigt och äta frukost, ut på stan en sävng. hittade inte så värst myckte. orkade inte anstränga mig heller. det var ladies night fredag och lördag så det var hur mycket folk som helst på stan och restaurangerna. vi gav upp vid 4 och sen gick vi hem och sov ett tag :P senare sen gick vi ut och åt, hittade en as god b.b.q. sen hem och kollade på tv, sen somnade båda två ganska fort kan jag lova ;)

idag blev det upp ännu tidigare eftersom man skulle checka ut innan 11, men vi hann ändå. även om nån klantade sig med klockan :) bilresan hem var inte så värst rolig, SPÖ regnade så vi såg inte så mycket direkt. men vi kom hem iaf :) nästan direkt efter att vi kom hem åkte vi upp till ishallen och kollade på A-lags matchen. sen hem hit igen och åt med mamma och tobias. fick en liten chock, ena soffan var borta och i köket var det kalabalik vill jag lova! saker överallt. så efter vi hade ätit så skulle jag och emil bära ner den andra 90 delen av min säng. så nu har jag inget att sova på haha. ne skoja, kommer få tobias 1,20 säng ikväll. så från att ha en 1,80 säng till en 90 säng så känns det rätt skönt att få en liten större säng igen :) men nu ska jag fixa iordning på mitt rum för det är skruvar och madrasser och kuddar över allt. sen blir det en dusch!

tack för helgen älskling



Inga kommentarer: