tisdag 14 oktober 2008

14 oktober

även om allt egentligen mest är skit för min del så kommer nog den här dagen bli rätt bra :) nu snart slutar vi, eller aa vid 2 men vi gör ändå ingenting så det är inte direkt jobbigt och sen ska jag mamma och tobias kolla på lägenheten igen som nu är tom. vi ska mäta och lite ;) och lite senare har sannie fått med mig på yoga haha och vi får se hur det går för jag är inte direkt den smidigaste personen! sen har jag lite andra saker att fixa hemma som inte är lika roliga. men hoppas på att den här dan går snabbt. kanske skriver lite mer ikväll, får se

sen har även jag becca och sannie kommit överens om att köpa halv års kort på gymmet nu. vi får se hur länge vi håller det men det kan behövas.

OCH jag är i starkt behov av en ny telefon!

Inga kommentarer: