måndag 6 oktober 2008

6 oktober

sjukt onödig dag! hade sovmorgon till 12, sen en lektion på 50 minuter eller nått och sen kom inte per på den andra så den vart inställd. så fick vänta en och en halv timma på att idrotten skulle börja.. hade stor lust med att gå hem när alla andra gjorde det, men kände att jag inte kunde missa någon mer idrott och sen var det inte så jobbigt idag heller. så är rätt stolt :D

efter skolan blev det hem och sen kom emil, vi åt upp tacon som blev kvar från igår och sen hann vi med en fika också :) haha sen tyckte han att vi skulle ut och köra lite, JA vad kul tänkte jag eftersom jag är så himla duktig och vill att han ska sitta och skratta åt mig! så jag försökte 4-5 gånger tror jag och det gick åt helvete för mig så jag gav upp! haha så ni som förväntar er att jag ska få körkort kan sluta hoppas. för det lär inte bli nått för min del :D

sen vid 7 åkte han och tränade så jag och tobias åkte till daniella och hämtade lovisas one three hill skivor så nu har jag nått att göra till11 ;) och då kommer emil igen sen sover han här :)

Inga kommentarer: