måndag 15 september 2008

15 september

gick upp vid 9 typ, duschade o lite bara. sen till vårdcentralen, satt där ett bra tag och sedan fick jag mitt reccept. hatar vårdcentralen, känns som jag är där jämt nu för tiden :P så jag ska äta penicilin i en vecka framöver, så vi får väl se hur det går med vår nollningfest på fredag.. men men det har gått förut så det går säkert igen ;) sen blev det hem och äta och sen kom emil, vi åkte till linköping en sväng. fixade en grej åt hans syster och äta hann vi också med :) sen hem och packa och sen till mamma, och för inte allt för länge sen så åkte han och nu tänker jag faktiskt börja kolla om alla sex and the city avsnitt för 4 gången, roligt liv jag har!
och nu kan du kommentera Daniella, eftersom det vart ett himla liv om det förra gången ;)

Inga kommentarer: