söndag 28 september 2008

26-27-28 september

fredag: blev först skola, rätt seg. sen ner på stan en sväng, solade med gunilla o lite. sen hem och sen kom emil. va hos honom hela kvällen och natten :)

lördag: upp tidigt och sen åkte vi till tranås, för jag skulle drilla haha. sen åkte vi till mjölby och åt på daves och sen blev det till ella för min del. där var emma och gunilla och det var riktigt trevligt (Y) blev mat och dricka. sedan vidare till jonna ett tag och sen kom emil och vi åkte hem till mig.

söndag: vaknade vid kvart över 2 kanske och nu har jag inte gjort mer än att duscha. vid 4-5 åker jag och sannie upp till ishallen och ska antagligen hjälpa till att stå i kiosken i pauserna. haha passar mig perfekt, så duktig som jag är på matte! haha eller inte. sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt. men nu blir det iaf att äta nått :) hej

Inga kommentarer: