torsdag 4 september 2008

4 september

Har absolut ingenting att göra nu så tänkte att jag kanske skulle testa med en blogg? vet inte om jag tycker det är så kul, men men det är sånt som märks :P vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller men kommer väl på nått då och då :P

hur som helst, emil sov hos mig inatt så han skjusa mig till skolan i morse. måste säga att det känns lite lustigt att sitta bredvid honom när han kör.
skolan gick rätt fort, slapp sista lektionen och halva datan så kom hem vid 3 nångång och vid 4 åkte jag mamma tobias och jonathan och kollade på lägenheten igen. ska bli riktigt skönt att flytta! sen har jag inte gjort så mycket mer, väntar på att tobias ska komma så vi kan äta :) annars vet jag inte riktigt vad som händer ikväll, emil har sen träning så va med honom blir det antagligen inte..

imorn är det redan fredag och då är det planer på att åka till vikingstad? men i mitt fall tror jag inte det blir så. pratade med josse och hon var kanske heller inte så sugen på det. så det blir kanske josse emil och adde imorn ;) annars vetifan!
men men, nu ska jag försöka få tag på tobias för nu är jag hungrig. hejdå

Inga kommentarer: