torsdag 25 september 2008

25 september

19:36
fick sluta en timma tidigare idag, så det var skönt. istället fick vi ta hem turismen och göra tills imorn och den kanske jag ska göra nu kom jag på! tyckte iaf att jag va duktig som stannade hela dan i skolan fast jag bara hade sovit 5,5 timmar. fast det kändes som 1 kan jag lova.
hur som helst, följde med ella och emma en snabbis ner på stan sen hem. vet inte vad jag har gjort mer idag, har gått skit fort. va ute o gick i 2 timmar nyss iaf. det var faktiskt skönt!

hur som helst, nu tänkte jag se hur mycket jag hinner göra av turismen på 20 minuter, med tanke på att jag hann kolla upp priser på en timma förra gången så kommer jag aaaldrig hinna innan idol. men får väl hitta på nån bra ursäkt imorn eller nått :)

kanske sover hos emil inatt, eller så ska jag sitta vid datorn hela kvällen och vara duktig ;) sånt som märks. har sovmorgon imorn med :) sen är det helg och jag gillar´t
__________

idag var det tungt att gå upp till skolan! eftersom vi somnade typ 2, men nu sitter jag här iallafall och ska försöka va kvar i skolan ända till 4. vi får se hur det går ;)

mennuskajagjobbavidare!


Inga kommentarer: