måndag 29 september 2008

29 september

vaknade hos emil imorse :) sen blev det upp tidigt och sen till skolan. han skulle också till kungshöga så det blev skjus ända fram :)

hade en lektion sen var den andra typ inställd så vi fick lite annat gjort, bra det! sen har det inte hännt så mycket mer idag, blev lunch på donken med 3 fetton till. sen skulle på nån hälsokontroll hos skolsyster så missade lite av idrotten men duktig som jag är så var jag med på slutet, fast vi fick sluta en kvart tidigare. men 20 minuter va jag med iaf:) sen kom emil och nisse och skjusade hem mig och sen blev det bort en sväng med mamma och fixa lite saker ;) skulle gått ut och gått med sannie, men den slöisen struntade i det ;) och nu har tobias fixat mat så det blir att äta nu, sen ska jag till pappa och hämta alla saker och sen ska jag kolla på idol och försöka somna tidigt. det behövs!

på onsdag kväll blir det ut till jullan med mina tjejer och sover där ända till fredag och sen på fredag vid lunch åker jag och emil till göteborg och hela helgen spenderas där. så jag vill ha onsadag nu :)

Inga kommentarer: