onsdag 17 september 2008

17 september

kort dag i skolan idag, gick skapligt fort. sen gjorde jag jullan o mårten sällskap ner till stan och snäll som julia är följde hon med mig till banken och snäll som jag är så följde jag henne att möta upp adam och sedan följa med till banken :P

kom hem, kollade på sex and the city, sen somnade jag, skönt! men ångrar det för nu kommer jag ha ännu svårare med att somna än vad jag brukar ha. hur som helst så kom emil vid 20 i 6 typ, bra på att passa tider är han, för jag skulle iväg vid 6. men snäll som han är så skjusade han upp mig dit sen drillade jag till halv 8 och sen kom han och hämtade mig igen :) många snälla idag :P sen har vi inte gjort så mycket, kollat på film och ätit och nu åkte han nyss.

men nu tänkte jag duscha sen försöka sova ;)

Inga kommentarer: