söndag 14 september 2008

14 september

fredagen bestod av skola och sen emil. spenderade även kvällen med jeff och kalle. tur att dom hade kul iaf :P blev en sväng till mantorp på 18 årsfest med, sen åkte jag och emil hem :)

lördagen blev det upp tidigt för nån skulle ha frukost.. sen blev det upp till ishallen (Y) och senare blev det himla stressigt ;) först hem till josse och hämtade hennes grejer som hon duktigt nog glömde, sen till skänninge och hämta dricka och sen till sannie och direkt efter det till elin :) kan bara tacka emil och jullans mamma för det ;)
satt hos elin ett tag och hade trevligt :) sedan blev det hem till jeppe och där mådde vissa mindre bra! jag hade roligt iaf. sen vallerstad, där var det med trevligt :) åkte hem med emil nisse och zanna senare nångång. när vi släppt av nisse o zanna skulle emil tjockis äta så vi fick åka till mantorp och jag trodde jag skulle dö så trött va jag. feber, förkyld och dricka funkade inte så bra! sen hem till emil och sov.

vaknade vid 1 eller nått, dö trött! sov kanske 4 timmar inatt, kunde inte andas genom näsan och när jag väl somnade vart det för varmt och sen var det nån som snarka. så idag har vi typ bara ätit, sovit kollat på film, vart på donken och ute och gått. vet inte hur mycket kläder jag vart påtvingad när vi skulle ut, men jag skulle bli frisk tyckte han :P

men nu ska jag försöka sova, imorn blir det ingen skola för mig. feber, så följer med emil till linköping och sen ska jag föröska bli frisk. hej då(Y)

Inga kommentarer: