lördag 20 september 2008

19 + 20 september

fredagen bestod först av skola som faktiskt gick snabbt! sen gick jag och gunilla hem till mig och fixade det som skulle göras. sen vid 4 kom jesper och mårten och sen emma och ella, lite senare, som vanligt. sen åt vi och runt 7 skjusade emil ut oss till strålsnäs. körde massa lekar och saker, jag hade kul iaf och gunilla gjorde ju bra ifrån sig! haha. hela kvällen spenderades där och jag hade faktiskt riktigt kul! så tack för den enda nollning vi fick :) kvällen slutade hemma hos mig med emil och idag kan jag ju inte säga annat än att jag har ont i hela kroppen verkligen, och mina vita tygskor är inte vita längre, dom är svarta! kan jag tacka dig gunilla? JA

idag har jag verkligen inte gjort nånting, vaknade vid 10 av att emil skulle åka och spela match, sen kunde jag inte somna om så jag har kollat på sex and the city tills nu typ och ätit taco resterna från igår. och jag kan inte säga att jag hellre vill göra nått annat eller att det är långtråkigt för gud vad skönt det är !

ikväll blir det lugnt, ska va med emil sen och vid 7 blir det mat hos farmor, det är det enda jag vet. sen om vi hittar på nått annat är sånt som märks, men det skulle inte precis göra nått om vi inte gjorde det :P men nu ska jag titta vidare.

föresten, tack alla för igår, :)

Inga kommentarer: