måndag 8 september 2008

8 september

efter skolan gick jag till sannie och sedan kom julia becca och josse med :) vi gick till ica o handlade och sen kom emil och hämtade mig vid 7 typ :) vi hade inget bättre för oss så vi åkte och hämtade hans pappa och hans kompis i linköping. sedan skulle vi bara släppa av hans kompis i vadstena men det blev istället 2 och en halv timma typ :P haha men vi fick mat iaf. sen hem och kollade på film :) och sen hämtade vi zanna och några i motala runt 1 :)

på lördagen så skulle jag drilla i borensberg haha :P duktig som jag är va jag uppe och hade precis kommit till skänninge när vi fick reda på att det var inställt för att det regnade så mycket. så det var skönt! så jag och emil gick o la oss igen och vaknade halv 3 :S och efter det gjorde vi inte ett piss utav vid 7 åkte vi till donken och sedan tillbaka och hämtade upp mamma och hennes jobabrkompisar som skulle till södragårn. precis efter så ringer simon göransson och vill ha skjus till hov :S så vi åkte till skänninge och hämtade upp dom och sen körde vi tillbaka till mjölby och hämtade sannie becca josse och amanda som skulle till strålsnäs. och nisse hallin och jeppe med, så det blev många turer dit :P sen äntligen hem och äta och vi hann se en halv film tror jag innan häften av alla ringer och ska hem igen! usch vilken jobbig kväll, hatar att åka bil nu:P
söndagen blev också lugn, runt 3 åkte vi hem till emil och tanka och sedan hämtade upp nisse i ishallen. sedan bar det av till tranås där det var hockeycup, vi va där i kanske 10 minuter sen åkte jag och emil tillbaka hem. hann med donken där med :P och sedan hämtade vi upp jeppe och zanna. vi kollade på film och flötade :P sen hem till mamma igen och emil sov här :)

och idag är jag hemma från skolan, har as ont i magen och mår illa! blä


du är bäst älskling

Inga kommentarer: