söndag 21 september 2008

21 september

kan inte fatta att jag är så trött! igår gjorde jag och emil verkligen ingenting, va på donken en sväng och sen kolla på film. kanske somna typ halv 2. men då låg jag ändå och halv sov ett bra tag innan. och på dan låg jag i sängen ända till 4, fast det kanske inte va så konstigt men ändå:P och idag sov vi till 1 typ, och jag är ändå så himla trött.

idag blir det inte mycket mer gjort, tänkte ut och gå snart, tar en sväng förbi sara som jag inte har träffat på hur länge som helst:) och sen tänkte jag städa mitt rum, det behövs kan jag lova!
måste välja ut tapeter till mitt nya rum idag med, ska bli rätt skönt o flytta. bara att det blir ännu längre till skolan :P men men nu ska jag ner och äta, fruskot blir det ;)
___________

21:14
idag blev det som sagt en sväng till sara, tittade på film och ååt :) sen vid 7 kom farmor och hämtade mig och sen åt vi där. gottvardet! sen hem och nu har jag möblerat om mitt rum och fixat lite och nu tänkte jag ta en lång dusch. mer än det har jag inte gjort idag :P

Inga kommentarer: