tisdag 23 september 2008

23 september

idag blev det först skola, började 8 och gick hem 10 över 9. va skit trött så det blev till att sova en stund, fick sällskap av emil med :) tänkte va duktig o gå tillbaka efter lunch men det blev inte så.. (jagvetjagärdålig) så det blev en lunch på mcdonalds för oss. sen hem och jullan kom :) så vi fixa en blogg till henne, som hon säkert kommer va så duktig att uppdatera ;) och sen en sväng ner på stan och sola hann vi med också. åkte med emil hem vid 4 när han hade slutat och sen har jag vart där hela kvällen. kom hem precis och maten stod på bordet :) ris kyckling och AS stark curry sås. men det gillar vi! nu tänkte jag kolla på idol, sen blir det en lång dusch som jag har längtat efter hela dan.. sen ska jag försöka städa lite ;) borde egentligen plugga men smart som jag är så har jag sakerna kvar i skolan.

hej (Y)

just det, kollade på en ny mobil idag med. eftersom jag inte ens har nån meny knapp sats kvar så behövs det ;) gillade den här, men vi får se :) ska kolla lite i Göteborg nästa helg med.


Inga kommentarer: