söndag 8 mars 2009

this is

har inte suttit alls mycket vid datorn på ett tag. men här kommer en uppdatering:

lördagen blev det som sagt att åka ut till mormor och morfar, nettan, ella & anders kom också. det blev hare(jagvetdetlåteräckligt,menvigillardet!) och sen blåbärspaj. då var jag mätt kan jag lova. kom hem runt 6-7 så packade om lite och sen åkte jag till ella där emma var. kim, snäll som han var skjusade oss till nelly men där blev det inte långvarit utan vi 3 + nisse,nelly, jesper och möller knallade upp till mcdonalds och där hände lite bus. höll oss syselsatta ute ett tag och sen blev det hem till uller. vi tackar för den kvällen! vill inte tänka på hur sanna mådde imorse på bussen när dom åkte. haha men hon var rolig igår kväll iaf :)

åkte hem med emil runt 3 eller nått och vi somnade som stockar, vaknade runt 1 och sen dess har vi inte gjort ett skit! kollat på filmer och käkat pizza typ.. men trevligt och behövligt det med.

är ju inte så himla duktig på att ta kort så har inga från varken fredagen eller lördagen. men såg att det blixtrades väldigt mycket hemma hos uller så om nån vill skicka nått roligt så tack ;) haha

nu blir det sängen, byee

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha så himla klockren du är!:D
jag mådde riktigt bra trotts omständigheterna haha:D det var värre på morgonen innan jag skulle åka:P
men jag hade skit kul så det va värt det haha!:D måste vi göra om gumman!:D

robinebremer sa...

haha okej, jo jag förstår att du inte mådde så bra :) ja, kanske kan göra nått i helgen ? :)