måndag 30 mars 2009

helg

  • fredag - frisören vid 9, hem och sova sen kom jullan vid 4 och vi åkte till malins brors lägenhet. lite fix o förfest med julia, emma, ella, malin & gunilla! en sväng förbi tammi på lite fest med. sedan till skge på lagfest hos emil. natten spenderades där

  • lördag - städa hela huset på morgonen, usch för den. vid 2 åkte jag tillbaka till mjölby och kollade till fyllona som sov i lägenheten. sedan hem till ella med lite kinamat o grejer. sen till emil igen :)

  • söndag - spenderades hos emil med film och flöt. ja så som jag alltid skriver om mina söndagar ;) sov även där den natten


så nu sitter vi i skolan och det är måndag igen, min helg har gått riktigt sakta för min feber o förkylning. men jag har försökt göra så mycket som möjligt av den!

Inga kommentarer: