lördag 21 mars 2009

lördag

igår åkte jag becca & julia hem till henne, gick en sväng på stan först och hann även besöka mcdonalds. hem till jullans nya hus:) stort! kommer nog bli bra där i sommar får vi hoppas på:) sedan blev det halv 10 tåget in till mjölby och hem till jesper, eller jeff, eller aa till båda 2, eller sak samma. ni fattar. där blev det lite party med blandat folk. sen hem hit med emil.

idag
vaknade vi skapligt tidigt, ut och gick i solen. utan jacka o jag svettades!!
sen vid 1 va jag på marschövning till 3 o nu sitter jag här. ska straxt åka ut till emma på landet och sedan blir det in till mjölby igen ikväll ( emma bor i slomarp ). kvällen är ganska planerad och den kommer bli bra :)

min kompis emma ;)klaga inte på bilden haha, men ni är bra

om ni vill veta nått roligt så ligger ralpg brevid mig nu i sängen och äter en morot?? han älskar det :S

1 kommentar:

Anonym sa...

så snygga bilder, jag älskar dom verkligen (inte)