torsdag 12 mars 2009

dagen innan fredag yeah

blev en jättekort skoldag idag, slutade halv 1. och då har vi hunnit med mycket idag! gjort ett prov + redovisning om livsmedelstillsatser, usch på den. fick tillbaka ett prov också, 1 poäng ifrån fullpott. men jag är nöjd! riktigt nöjd, inte riktigt likt mig.

gick ner på stan med ella efteråt, försökte hitta en vårjacka men finns inget i mjölby! tur att vi ska till linköping imorn då lala. jobbade vid 3 - 6, så kom precis hem.
va ganska seg idag, men en sak missade jag inte haha. det kom 3 killar, lite yngre, och satte sig på en bänk utanför kicks ungefär. där satt de och lekte med sina tändare och sen gick en tjej förbi, i tights och högklackat. haha och först fastnar den ena killen med blicken på henne, sedan slår han till han som sitter bredvid honom med armbågen och då fastnar hans block också. sen undrar väl den tredje varför dom slutade prata med honom så då tittade han också upp och fastnade med blicken på tjejen. haha kunde inte sluta skratta.

sen var det en man, eller aa lite äldre man som kom in på bremers. han började lukta på massa deodoranter. sedan gick jag på toa. när jag kommer tillbaka har han plockat ihop 10 deostick och sedan 2 parfymer och 4 spraydeo. undrar vad det gick på..

nu ska jag städa mitt rum och sen duscha. blir lugnt ikväll, skulle egentligen tränat men blev inget med det. skulle också träffat en annan person men blev inget där heller. men nu ska jag int skriva mer för då blir det allt för jobbigt att läsa.


träffade herman i tisdags när jag skulle till skolan. JAG SAKNAR HONOM!

Inga kommentarer: