tisdag 17 mars 2009

klagomål

har fått klagomål, en hel del, på att jag inte skrivit. kan bara skylla på att jag inte suttit vid nån dator sen jag skrev sist. men här är min helg + måndag tisdag.
  • fredag - mässa i linklöping med skolan, sen stan. blev kvar till 4-5 typ, sen hem till mamma med ella emma & gunilla. senare kom emil och jeff och det blev taco o gino:)
  • lördag - jobbade lite på dan. sen gjorde jag och emil gjorde inte allt för mycket kan jag ju inte påstå, sen senare blev det lite party här med trevligt folk.
  • söndag - vaknade sent och sen städade vi lite. åkte ut till sommen och sen åkte vi till farmor och farfar och åt. sen hem till honom. natten spenderades där med.
  • måndag - hjälpte farmor lite på dan, resade ut det sista i affären. sen hem och fix sen åkte jag till sannie, där jullan becca o josse med var, saknat dom tjejerna. blev pastasalldad och lite dricka. sedan åkte vi ut till skänninge på fest hos oscar! natten slutade hos emil den natten med:)
  • tisadg - va kvar hos emil till 2 då han kom hem från skolan. träffade gunilla o linnea ute ett tag och fick höra lite roliga saker! inte riktigt normala dom där tjejerna alltså. sen åkte jag o emil hem till mig och här har vi roat oss med lite olika saker. han åkte nyss och nu ska jag soova. sen imorn är det skola, längtar inte!
byee

Inga kommentarer: