onsdag 11 mars 2009

give up

jag ger upp med min blogg nu, den blir aldrig bra iaf. så den får duga såhär. om det är nån som klagar så får ni gärna göra om den själva :)

tog sovmorgon till halv 11 idag, men sen hade vi ingen svenska idag iaf utan gick och åt sen hade vi naturkunskap som vi bara kollade på film på iaf. så hade lika gärna kunnat stanna hemma ;)

gick ner och jobbade till halv 5 sen, skulle vart kvar till 6 men jackie kom o bytte av mig :) sen hem till mamma med emil och lagade mat och kollade på hockeyn. eller jag satt vid datorn eller diskade medans han satt o kolla på hockeyn ;)

nu tänkte jag plugga lite till mitt prov som jag har imorn, hade helt glömt bort det tills jag läste ellas blogg. usch kommer gå åt skogen! har även grupparbetet och göra klart imorn och det litar jag på att mina kära klasskompisar som älskar skolan så mycket ska göra klart, eftersom jag ska ner till kappahl med några andra ur min älsklingsklass. men eftersom dom hatar skolan mer än vad jag gör (och då är det illa) så tror inte jag att det kommer hända så mycket på ÖFA:n. haha

godnatt ;)

Inga kommentarer: