tisdag 10 mars 2009

jag är död

orkar inte skiva så mycket här, är skit trött. men idag har jag:
  • skola till 2
  • jobb till halv 6 eller nått
  • träffat emil 1 timma
  • spinning 7-8
  • solat
och nu ska jag plugga och duscha hade jag tänkt. men kommer nog inte bli något pluggande för jag ska kolla på film istället. orkar inte med skolan just nu iaf.

när vi väl kom till gymmet och satte oss på dom där cyklarna och när hon började berätta vad vi skulle göra, då kände jag att jag ångrade att jag ens ringde och bokade åt mig emma & ella. för usch vad trött jag var. hon pratade om att vi skulle köra intervaller och jag orkade inte ens lyssna. men det är ju tur att det känns skönt efteråt iaf. hade mycket hellre legat kvar i min säng och kollat på film med emil och sooovit.

och det SNÖAR, igen. jag vill ju ha vår!

Inga kommentarer: