måndag 24 augusti 2009

make it work

idag har det varit en tuff dag haha. skolan först till halv 4 och det gick inte direkt fort.. sen ner till stan en sväng för att köpa nya träningsskor, mina är borta? förstår inte hur för jag har ju inte använt dom på ett bra tag iaf! sen gick jag ella och emma och tränade. 1 och en halv timma och jag är död:) men det ska väl kännas att man gör nått?

imorn ska vi dit igen och då ska Mogge hjälpa oss så vi lär oss ordentligt och sen ska vi träna yoga. så kommer inte ha så mycket fritid, men det gör ju inget för läxor har vi ju inte så mycket av iaf, tur att vi går handel :)

orkar inte fixa till bloggen just nu, vet inte hur jag ska gör så ni får stå ut med den här ett tag ;)
____________________

tar tillbaka det jag sa om läxor, kom på att jag måste skriva klart samlevnads uppgiften och den är inte liten. och jag hatar alla som är 18 och kan åka till måndagsklubben istället för att sitta och plugga. det var det jag ville säga hej då

2 kommentarer:

Anonym sa...

var tränar du?

robinebremer sa...

träningsstudion, haha vem undrar :P