onsdag 19 augusti 2009

get it now

den här dagen har gått riktigt långsamt! det som hände imorse känns som om det var igår. haft några nya ämnen idag och det verkar bli bra. fick även veta betygen från förra året och jag är stolt! mina första mvg:n !! :) och mitt första vg i matte haha. duktig tjej, ibland.

efter skolan åkte jag ella gunilla med mattsson :) blev donken och sen va vi ute. senare kom emma och det blev en promenix med henne och ella. ikväll ska jag klippa mamma & jonathan och sen kommer jag väl slockna, as trött.

men veeeet ni ? jag har fått bilderna från turkiet haha, 2 månader efter men jag garvar ihjäl mig! lägga upp några senare :) fick 200 från emmas kamera nu och imorn får jag från gunillas och den är detväl dubbelt så mycket kort på eftersom ingen ville ta med emmas bamse kamera :)

hörs snart:)

Inga kommentarer: