tisdag 25 augusti 2009

krääftor

känns som om jag aldrig kommer hem på dagarna längre. idag slutade vi 2 sen satt vi kvar ett tag o datasalen o skrev klart samlevnaden. sedan satt jag emma och ella kvar en bra stund i skolan för vi orkade verkligen inte ta oss ner till gymmet haha. skulle träffa honom vid 5 så han gick igenom lite saker med oss och sen bokade vi in oss på bodytoningen istället för yogan, gillar inte det usch!

så kom hem vid halv 8, döende. aldrig haft så ont i benen ;) sen kom emil och vi somnade så fort vi la oss i sängen. vaknade av att han skakade för att han frös. stackarn har fått feber haha :) han åkte vid halv 10 och sen åt jag och pappa kräftor. jag älskar det!

imorn blir det en lång dag i skolan igen, sen ska vi till vårdcentralen och sen åker jag till emil, har lovat att ta hand om honom imorn :)

GODNATT

Inga kommentarer: