tisdag 18 augusti 2009

klon

första dagen i skolan idag och det gick väl bra. kändes kul att komma tillbaka i början men sen vid lunchen så kändes det som att det bara var 1 vecka sen vi va där sist. men det blir nog bra!

efter skolan gick jag ella & emma hem hit. börjar faktiskt undra ifall dom följer med för mitt sällskap eller Ralphs? ella brusade och pratade med sig själv och med Ralph konstant. hon fick nog inte ett enda ordentligt svar av mig och emma så ni kan ju tänka er hur ointressanta saker det var om ;)

vid 5 åkte vi iväg till tobias mormor för hon hade fyllt år. fick världens godaste mat och efterrätt :) kom hem precis och är död, har inte gått upp före 8 nån gång på sommarlovet. eller jo, när jag jobbade i strängnäs.

nu ska jag städa sen duscha :) bye

amazing ;)

Inga kommentarer: