måndag 10 augusti 2009

it´s monday again

min sista vecka på det här sommarlovet.. det har gått äckligt fort!

i lördags blev det först lite förfest hemma hos lina med några tjejer :) sen vidare till elias. var dock inte kvar så länge... kändes rätt onödigt att dra upp saker på elias avskedsfest & 18 års fest.. men tack för den stunden iaf ;) istället blev det ett litet djupare samtal ute haha. natten avslutades med emil!!

vid det här laget borde man fatta att inte allt kretsar runt samma saker som förut. jag har mitt liv & bryr mig inte om nån annans.. va säker på en sak innan det dras upp till onööödiga saker. fattart inte :s

söndagen va vi kvar hemma hos mig, vi gick nog inte ut en enda gång förutom när vi gick till konusm 10 i 10 på kvällen haha. men det var ju nån som mådde mindre bra efter lördagen, :)

måndagen har istort sätt varit liknande, fast inte lika slapp. blev lunch på stan och rsten av dagen massa mys :)


tryck på bilderna för större, om det behövs!

Inga kommentarer: