fredag 28 augusti 2009

friday

blev en riktigt bra fredag och jag tycker vi kan kalla oss duktiga idag :) när idrotten var slut satt vi kvar och gjorde samhällskunskapen och väntade tills hasses lektion började, alltså 3 timmar senare. fick väl börja lite tidigare men vi va på gymmet kvart över 3. va hemma vid 6 så vi kämpade på där. kommer dock inte kunna gå imorn men det är ju en annan sak.

emil kom vid 7 och vi har kollat på film och flötat:) åt kräftor med pappa och helena också. han åkte hem nyss för det blir jobb för både honom och mig imorn. jag ska va 8 på mantorppark och sen blir det fullrulle till klockan 6. sen slutar jag. antar väl att jag kommer få göra en hel del hamburgare åt emil haha.

på kvällen blir det party hos nisse, det blir nog bra :) hoppas att jag inte är döende efter jobbet.

nu ska jag kolla på charlies änglar!! godnatt PÖSS

Inga kommentarer: