fredag 16 oktober 2009

skit väder och fredag

det är redan fredag och den här veckan har gått riktigt fort!

kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort men dagarna har spenderats i skolan och med emil, även nätterna. ikväll är det massor som händer men jag har varken orkat tackat ja eller nej till något, kanske ska ut till gunilla ikväll men jag mår skit så får se, är utbjuden till lina men det blir krångligt för hon bor ute på landet och då menar jag landet. och sen skulle jag och emil åkt till tranås och vart barnvakt åt min kusin ella men det blev inget där heller. såjagvetintevadjagskagöranu.

postitiv jag låter men men. min blogg och jag får skriva vad jag vill haha! BYE

kan vara lite snälla att lägga upp bilder från förra helgen eftersom jag inte skrivit på en vecka.

fördest. jag och ella hos henne. roade tjejer?

sedan ut till öt som de här tjejerna höll i!
robine, johanna, lina och rosalie. framför oss är det evelina och tessan som dansar någon snygg dans haha :)

3 kommentarer:

ella sa...

du får jätte gärna ta bort den bilden assssså hahha för du ser ju hur jag ser ut

robinebremer sa...

nej du är söt, lite sur bara. men söt ;)

älla sa...

nej för i helvete ser ut som om jag ska gå och hänga mig snart ju... :(