torsdag 1 oktober 2009

blått symboliserar stillhet och lugn

igår onsdag slutade vi skolan vid 4 sen åkte jag tessan och tammi ner på stan och köpte hårfärg sen fikade vi :) gick hem hit efter och färgade och hade oss, blev ingen stor skillnad på nån av oss men jag var mest bara ute efter att få bort min äckliga gråa utväxt haha ! efter det kom emil och vi åkte hem till honom och sov.

idag har jag studiedag men fick gå upp halv 8 ändå, skulle va i motala på sjukhuset vid halv 9. så släpade upp emil så också sen åkte vi dit. resten av dagen har vi kollat på film och varit och simmat/badat med mamma och tobias. dom va duktiga och simmade 1000meter, vi va inte lika duktiga haha. men jag är död iaf och jag har riktigt tråkigt.

alla andra pluggar och känner att jag med borde göra det men smart som jag är ligger allt mitt i skåpet

Inga kommentarer: