måndag 5 oktober 2009

helg helg

har inte suttit vid datorn sen i torsdags, så sorry. om det nu är någon som bryr sig om vad jag gör på dagarna haha!

fredagen blev väldigt oplanerad. tanken var först att vi skulle till östra tollstad men min kväll blev inte så. problem med förfest och problem med festen också haha! efter skolan fikade jag med sanna, blev ca 3 timmar men kändes som 20 min, trevligt var det iaf :) efter det kom jeff till mig och vi åkte ut till emil. satt där ett tag och sen kom alexander alex? hade inte allt för mycket att göra så vå åkte ut till ÖT för att kolla bara. kalabalik är det enda jag har att säga om kvällen och jag är glad att det inte blev som planerat iaf, kändes rätt onödigt. åkte hem till emil igen med en väldigt jobbigt jeff i bagageluckan! ;)

lördagen åkte jag med sanna in till linköping runt 12, handeles lite till kvällen, linnen skor och armband. lunch på steves med:) åkte hem till henne efter och fixade till kvällen, följde med på deras lagfest på södra och den dög ett tag sedan åkte vi in till stan och parken. blev inte kvar där så länge utan jeppe kom och hämtade oss och sen åkte jag till emil.

söndag: slapp + kolla på emils match + fick nattbesök även denna natt :)

idag: skola, 1 lektion sen åkte jag hem och sov. fick dock inte sova så mycket för nån som hade fått sovmorogn var pigg men jag var död. sen tillbaka till skolan vid 1 till 2 och sen åt jag och emil lunch ute :) nu sk ajag plugga....

blev ett långt inlägg, räknar ändå inte med att folk läser allt haha! tack för helgen alla iaf! :)

Inga kommentarer: