söndag 18 oktober 2009

sing it out loud

min helg har varit as skön. bara slappat och det behövde jag. i fredags åkte jag hem med emil till honom och vi kollade på idol och åt pizza. somnade runt 12 eller nått, men det var skönt :) på lördagen fick jag följa med på hockeyn i jönköping och det blev god mat i restaurangen och hockey. vid 8 när vi kom hem hämtade vi nisse och det blev bastu och lite annat gott. skön och trevlig kväll. och idag åkte jag och mamma ner till tranås vid 12 typ och det blev middag hos mormor och morfar med nettan och alla dom :) körde både dit och hem, gick braaa.

jag vill inte till skolan imorn men det är bara en vecka kvar till lov och det behöver jag. fast jag skulle behöva jonnas resa till USA ännu mer. hon åker ikväll och du får ha det så himla bra! :)

Inga kommentarer: