söndag 11 oktober 2009

12,445

dålig uppdatering, sorry!

lördag iaf åkte jag och emil in till linköping tidigt, köpte en jacka och en tröja. vi åt på chili och kollade på min säng :) åkte hem hit efter och jag gjorde mig iordning sen körde han mig till ella och där var det förfest. vid 9-10 nångång va vi i östra tollstad och jag hade roligt tills klockan 12 för då tror jag ingen hade speciellt roligt längre.emil hämtade oss vid halv 1 typ och när vi kom hem till honom somnade jag på 2 röda och sov så jäkla skönt hela natten. jag träffade massa folk som jag inte sett på länge. och min telefon hade damp under hela kvällen. men en värd kväll, tack alla :)

idag, söndag så blev det upp tidigt för han hade match och det har min dag bestått av :) hockey i sävsjö och pizza.

lagom bra helg och jag gillar det :)

Inga kommentarer: