onsdag 18 februari 2009

ralph

som sagt så fick jag lite sällskap igår. efter mycket velade fram och tillbaka bestämde vi oss för att stanna hos mig. så det blev film + taco chips och special dipp :)

vi vaknade runt 11 och nu så har jag och mamma vart ute och gått med Ralph runt skogssjön, men det blev inte hela utan han däckade ihop så vi fick gena över isen haha.


nu ska mamma hjälpa mig o skriva ihop ett cv och sen vet jag inte vad som händer mer idag, kanske följer med mamma, tobias o jonathan på bio. eller om det finns nått annat förslag? :)


bara en liten fråga, sen den 25 januari är det ca 30 mer läsare om dan. skulle vilja veta vilka det är ;) tack

4 kommentarer:

Anonym sa...

u know i'm reading, och sen ska du va med miiiiiiig :)

Anonym sa...

jag läser, fast jag gjorde det innan den 25 med ;)

Anonym sa...

Behöver jag ens nämna att jag lästa innan? naae egentligen inte, onödigt kommentar, aaaaavars :D

robinebremer sa...

haha daniella :)