fredag 13 februari 2009

party ♫

sitter hos ella nu efter mycket åkande fram och tillbaka. slutade vid halv 12 och sen gick vi ner på stan. äta på gusto hann vi med också :) nu ska ella duscha och jag och emma får väl hitta på nått annat roligt här i hennes rum..

ikväll blir det bort till nisse en sväng och fira sannie och möller :) grattis till sannie som fyllde igår och grattis till möller som fyller imorn :) 18 skulle ju inte va helt fel att fylla nu.


ett litet meddelandde bara, jag klarade mitt matteprov :) vg till och med faktiskt. ganska impad av mig själv! haha + att det är fredagen den trettonde idag med, så det borde gått skit egentligen ;)

gunilla åker till österrike idag! ha det bra, och vad vi har hört så kommer partypinglan ha kul där medsannie, 18 år! (torsdags) grattis


och sen kan emma få en bild med bara för att hon är så bra sällskap :)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag räddar dig robine!