fredag 20 februari 2009

fredag

igår iaf så kom ella, emma, annie & malin hit en sväng och sen runt 10 gick vi bort till alle på lite party. var faktiskt riktigt trevligt:)

idag är det ju fredag men det känns som om det har var fredag-lördag sen i tisdags så det är väl första gången jag inte tänker att det är skönt med helg. faktiskt är det mer så att jag inte vill ha helg alls nu, för då är det ännu närmare tills skolan börjar.

jag har en idé om min helg, och jag tror jag ska fortsätta med den tanken. komma bort från mjölby hela helgen och inte behöva bry sig. men sen kommer man till det jobbiga, när man kommer tillbaka från nått efter en helg så får man höra så himla mycket skit som har hänt. och då vet man om att det kommer va så när man kommer hem och då vill man inte åka bort för att allt ändå blir förstört när man kommer hem. men jag behöver verkligen komma bort härifårn, har som sagt vääldigt mycket att tänka igenom och bestämma. jag ska bort härifårn idag-lördag-söndag och jag vet exakt vart.

tänkte på becca nyss, hon har antagligen haft världens skönaste semester nu i 16 dagar sen kommer hon hem på söndag till det här. usch vad jag hatar mjölby

Inga kommentarer: