måndag 16 februari 2009

knowning me knowning you

blev en sväng till harrys igår, kunde väl haft roligare ;) men det dög väl, om man bortser från vissa händelser haha.. åkte hem till mjölby och hamnade hos anton där det var lite fest. åkte från slomarp och in till city på lite andra saker. sen tillbaka till slomarp en timma senare, skulle ju sovit hos emma. vet inte riktigt vad som hände med hennes o ellas telefoner?? men en snäll karlsson skjusade hem mig till pappa sen iaf efter mycket om och men från vissa personer haha.

blev en gusto ikväll med julia och lina. hann även träffa sofia i typ 10 min innan hon drog vidare :) jag och jullan gick hem hit och hon gick nyss. ska kolla på film snart, dirty dancing tänkte jag för den va ett himla tagsen jag såg men hinner väl ändra mig!

Inga kommentarer: