torsdag 19 februari 2009

haha ibland känner jag mig väldigt dålig på saker. vi blev medtagna till sya och åka längdskidor och haha det är ju inte min starkaste sida. vanliga skidor är skitkul men det är fan svårare att åka längdskidor alltså.

hur som helst så åkte vi sammanlagt typ 4,7 km. och då var jag trött kan jag lova. sen när vi kommer fram dit vi började så står det en kille och en tjej och pratar (dom hade såna där kläder på sig som det stod att de var medlemmar så jag fattade väl att dom var duktiga) men han sa iaf att han hade åkt 6 mil, fattar ni 6 mil! haha och jag tyckte jag var duktig som klarade typ 5 km med tanke på att vi sov typ 2-3 timmar inatt

nu är jag vrålhungrig och mamma steker hamburgare med bröd så nu ska jag äta. lite olika planer för ikväll, men förslag skadar inte ;)jonathan hahatobias