måndag 15 december 2008

sunshines

blev en ganska skön dag i skolan idag, redovisade turismen på första lektionen så har sovmorgon till 10 imorn :) och sen badade vi sista och fick slutade ganska mycket tidigare. efter det åkte jag och emil ner och solade och sen har vi inte gjort så mycket mer idag, eller jo justs det. haha gjort ett pepparkakshus med, inte världens snyggaste men det är säkert gott :) han åkte nyss så ska egentligen packa till pappa nu, men varken han eller mamma kunde skjusa så det får bli en natt till här hos mamma.

mamma har vart hos en tjej idag som kan läsa av folks energier och se hur folk mår egentligen, även om man kanske inte märker det själv. tex varför man ofta har huvudvärk eller liknande. så hon har berättat ganska många grejer nu när hon kom hem. som tex visste hon att jag hade pokjvän och masser och mamma hade inte berättat nått för henne. tycker faktiskt sånt är lite häftigt men ändå läskigt. hur som helst så bokade hon tid till mig och henne i februari, så det blir nog kul :) bara lite läskigt att hon kan läsa
av en helt, känns lite obehagligt att hon kan se exakt hur jag mår och vad som händer med människor runt mig också.



och jag gör väl som alla andra, gratis liksom :) http://www.fargadelinser.se/

Inga kommentarer: