tisdag 16 december 2008

one extra look

det här är verkligen inte min dag idag!

- skolan gjorde vi inte ett skit i, gick runt och hade ont i huvet och inget mer.

- spruta efter skolan och det gjorde ont kan jag lova.

- färgat håret, ville ha det så som jag hade förra gången jag hade brunt. men mitt hår är cp så färgen fastnade inte helt första gången så det blev typ grått så de fick färga en gång till och då tog de en lite mörkare färg och då fastnade allting. så nu är det rött! och jag ser förjävlig ut.

- mitt internet funkar inte på min dator så får sitta här på jonathans och jag fattar verkligen ingenting.

och sen har jag börjat tänka massa på saker hon den där tjejen hade sagt till mamma. typ då när mamma frågade varför jag ofta hade så ont i huvet så hade hon bara svarat: all huvudvärk kommer från att man gör saker man inte vill, att man tänker tanken "jag vill inte" inann man gör nått. och jag vet faktiskt inte vad jag känner för saker längre. har typ gått och tänkt på det hela dagen och tillslut kom jag på vad det kunde va och jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt det.

Inga kommentarer: