onsdag 3 december 2008

pokerface

usch, som sagt jag gillar inte onsdagar. slutade 2 hem ett tag och fixat lite. ska äta straxt, väntar bara på pappa. sen måste jag ner på stan, träningsstudion, hem till mamma, till vasa, drilla och sen läsa nått som vi skulle ha tills imorn. det låter inte ens jobbigt jag vet, men mitt huvud håller på att sprängas och min näsa är inte bra haha. så nu ska jag duscha snabbt.
________

kan inte säga mycket annat än att den här dagen kommer gå sakta. matte prov nyss och det gick ganska så himla dåligt. jag hatar onsdagar och den här kommer inte bli nått undantag för jag är sjuuuk med och det är det sista jag vill nu

1 kommentar:

ellaengstrand sa...

men du, du har väl inte glömt bort att va ska till lkpg imorgon och sen är feting fest på fredag var glad för i helvete!